sobota, 3 marca 2012

my life - szkolny piątek , restauracja ..+ tapety .

hello !
Siedzę przed laptopem ,jem ciastka korzenne + ciepłe mleko = ♥ 
omnomnomom ^^ hah. dobre połączenie ;p 

wczorajszy dzień w szkole minął w miarę . Nawet luźne lekcje były ,ale strasznie mi się dłużyły ; /
jak to w piątek ;p Naszej wychowawczyni (pani od polskiego) nie ma już 3 dni ! wow ! chyba nie poszła na zwolnienie od 2 lat ;DD a dla mnie to nawet dobrze ,bo ostatnio się na mnie uwzięła ..
zamiast godz. wych. mieliśmy drugi w-f ,ale nie był obowiązkowy ,więc ja z 3 kol. nie ćwiczyłyśmy ,tylko całą lekcję spędziłyśmy na gadaniu na ławeczce ;D 

ale nie przynudzam już moim szkolnym życiem :> 

W bloku (obok mojego) otworzono restaurację "pierogowo" dla mnie to raj ! są tam różne mączne potrawy , które wielbię ! np. pierogi <jak sama nazwa wskazuje> ,naleśniki , kluski itd... ^^
yepp : ))) 

'surfując' po internecie znalazłam `$w33taśśn33` tapety na pulpit ;D
oto one :


ta mi się najbardziej podoba <3
myślę ,że chociaż 1 osoba to przeczytała :D
ja lecę po kolejne ciasteczka i porcję mleka ! baay .

komentujemy i obserwujemy ! ^^

12 komentarzy:

  1. Ladne tapety :)) ja nie lubie ciastek korzennych i wsumie mleka tez nie xd
    zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam na imie Natalia mam 12 lat w grudniu 15 koncze 13 .Chodze do 6 klasy i lubie fotografie i filmować .

    OdpowiedzUsuń
  4. eee chyba tak powinno być :> po za tym nie wiem czy widziałaś każde moje zdjęcie o.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie http://zwariowana-bajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 42 years old VP Quality Control Bevon Hegarty, hailing from Gimli enjoys watching movies like Blood River and Coffee roasting. Took a trip to Garden Kingdom of Dessau-Wörlitz and drives a GTO. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń