poniedziałek, 11 czerwca 2012

Pytania

Hej ;) dziś postanowiłam wreszcie odpowiedzieć na Wasze pytania z twitter'a ;>

Jak masz na imię i czy masz przezwisko ?
Natalia i nie mam przezwiska ;)

Ile masz lat ?
kończę 13 w listopadzie

Ile masz wzrostu ?
1,52

Ulubione strony internetowe ?
youtube , besty , kwejk ,facebook , blogspot , twitter , mamtaksamo i więcej ..

Czy masz w szkole bal 6-klasisty ,lub dyskotekę na koniec roku ?
Tak , mam bal ^^

 Jeśli tak ,to w co się ubierzesz ?
W czarną sukienkę bombkę z małymi białymi gwiazdkami ,na ramiączkach ;)

Masz rodzeństwo ?
Tak ,mam starszą o 3 lata siostrę .

Jak sądzisz ,który piłkarz z naszej reprezentacji jest najbardziej przystojny?xD
Lewandowski *-* ;D

Masz laptopa ,czy komputer stacjonarny  ?
mam notebooka'a i stacjonarny .

Co teraz robisz ?
piszę notkę ,słucham muzyki i piję pepsi. 

Ulubiony kolor ?
niebieski i fioletowy .

Ulubiony sport?
Hokej ,tenis i trochę piłka ręczna .

Ulubiona muzyka ?
jeśli chodzi o wykonawców to - Grubson ,Katie Sky, Rihanna,tacy naj :>


To wszystko ,mało pytań trochę , ale przeżyję xd
no to chyba do jutra ,pa ;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz