sobota, 18 maja 2013

włamanie..:D + to znowu ja !!!

hej :) ostatnio w ogóle nie wchodzę na tego bloga (przedostatnio post był na temat zakończenia blogowania).
Jednak moja siostra się strasznie nudziła i ok. miesiąc temu weszła tak po prostu na mojego bloga . Byłam akurat zalogowana i napisała za mnie posta -.- no oczywiście :)
ostatnio nawet sporo osób odwiedza mojego bloga i doszło mi pare nowych obserwatorów :D
przyznam ,że to mnie troszkę zmobilizowało :) ale początki zawsze są najtrudniejsze..

Może opowiem co nieco ,co się u mnie zmieniło .. Więc teraz chodzę do 1 klasy gimnazjum ,
zupełnie nowe otoczeni ,nowi ludzie . Mam koleżanki w gimnazjum nawet kilka ze starszych klas ,ale i tak czuję się samotna.. No cóż ,ale nie dramatyzuję ,bo poza szkoła mam wspaniałe przyjaciółki ,które mnie wspierają . W 2 klasie przenosi się do mnie moja przyjaciółka i jedna koleżanka :3
tsa... trochę przynudzam w tym poście ;)

nie mogę się doczekać wakacji! Jadę na obóz z kol. :)) w szkole nie za dobrze mi idzie.. jadę na 2 i 3 :/:/
ale przynajmniej zdam! :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz