niedziela, 19 maja 2013

wycieczka rowerowa :)

Hej :)

Dziś dodaję już 2 post ;o szalonaa .
Więc tak ,jak mówiłam wybrałam się na przejażdżkę z kumpelami :) Pojechałyśmy na Pergolę ,jest tam równierz największa fontanna w Polsce :) pomoczyłyśmy nogi ,przed tym ,jak ochroniarz dawał kary za wchodzenie :D życie na krawędzi ._.
Jak wracałysmy ,równierz wstąpiłysmy do Mc :) ja wzięłam sobie McFlurry lion omnomonm <3

no i porobiłam zdjęcia mojej naj :D ja fotograf lolol
 



tak ,tak to akurat z neta.

Moja 2 kol. nie chiała ,abym jej robiła zdjęcia ,a tym bardziej bym je dodawała na bloga :/

Droga była długa i było bardzo gorąco ,ale wstąpiłyśmy do babci mojej kol. i trochę odpoczęłyśmy .

To na tyle , ja muszę iść męczyć się z matmą i angielskim ;/ 
paa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz